Algemene vrijwilligers info

Algemene info

Hallo allemaal!

Ook dit jaar gaan we weer griezelen en gruwelen op Kasteel Keukenhof. Op 28 en 29 oktober 2016 is het weer Haunted Castle! Zoals ieder jaar hebben we flink wat vrijwilligers nodig, want zonder jullie hulp geen festival. Hoe krijgen we nou die fantastische sfeer als jullie er niet bij zouden zijn? Lees dus zorgvuldig deze site door en schrijf je snel in!

Hier een stappenlijstje om het inschrijvingsproces te verduidelijken:

1. Alle inschrijvingen gaan dit jaar via www.myvana.nl, ons fantastische internetsysteem. Als je hier een account aanmaakt, dan kan je jezelf inschrijven voor alle evenementen van Vana Events.
2. Je krijgt een ontvangstbevestiging waarna ik je inschrijving in behandeling neem.
3. Als ik genoeg inschrijvingen binnen heb om uit te kiezen gaan we rond de tafel zitten om de keuze te maken.
4. Daarna wordt iedereen op de hoogte gesteld en krijg je te horen of je door de selectie heen bent. Of je nu bent geselecteerd of niet, je krijgt sowieso een mailtje. Ons mailen voor een update heeft dus weinig zin: zodra we eruit zijn hoor je het meteen.
5. Je bent aangenomen als vrijwilliger en ontvangt uiterlijk twee weken van tevoren de laatste informatie.
6. Laat de lol beginnen! (ehh het werk..)

Als je wil weten wat er zoal te doen is voor vrijwilligers op Haunted Castle, klik hier.

Als je vragen hebt, kijk dan eerst even op de FAQ – pagina voordat je me een e-mail stuurt. Als het daar niet bij staat, stuur dan een mailtje naar vrijwilliger@hauntedcastle.nl met je vraag.

Alvast bedankt voor je medewerking, begrip en heel graag tot ziens op Haunted Castle!

Greenz,
Frank